The One Long Wear - recenzja lakierów

Hej!

Dziś przygotowałam dla Was recenzję najnowszych lakierów do paznokci od The One. Na wstępnie muszę przyznać, że kolory są świetne - strasznie mi się spodobały i wydaje mi się , że to one będą gościły najczęściej na moich paznokciach tego lata! :)



W ramach kolekcji The One posiadamy 15 kolorów - od pastelowych po bardzo intensywny burgund. Każda z nas będzie miała szanse wybrać coś dla siebie :)
Ja wybrałam dla siebie 6 kolorów:
- 30534 Cappucino
- 30531 Ruby Rouge
- 30527 Night Orchid
- 30529 Red Sky
- 30532 Purple in Paris
- 30528 Fuchsia Allure

Przygotowałem dla Was recenzje oraz kilka zdjęć z testu 30529 Red Sky. Piekny czerwony kolor z lekkimi nutami pomarańczu. W zależności od światła jakie pada na paznokcie kolory czerwieni i pomarańczy przenikają się i dają świetny efekt.



Opakowanie + pędzelek

Opakowanie lakieru jest bardzo ładne - szklana buteleczka, z grubym dnem prezentuje się bardzo ładnie i gustownie. Do tego zakrętka jest dłuższa niż standardowa - dzięki czemu m osobiście o wiele lepiej trzyma się go w ręce podczas malowania - zapewniam Was, że różnica jest odczuwalna.

Pędzelek jest MEGA szeroki - ma to swoje plusy i minusy - zależy kto czego szuka. Mi osobiście to bardzo
dopowiada, gdyż jednym pociągnięciem jestem w stanie pomalować 80% płytki paznokcia. Dodaję do tego dwa ruchy i gotowe.






Konsystencja + efekt 

Konsystencja lakieru jest bardzo poprawna - nie jest zbyt gęsty, dobrze się rozprowadza po płytce. Na szczęście nie jest rzadki, bo nie ma chyba nic gorszego :) Dobrze kryje, na zdjęciach widzicie efekt po położeniu pierwszej warstwy, o dziwo nie kładłam kolejnej, ponieważ nie było takiej potrzeby.

Producent zapewnia o jego utrzymaniu aż do 14 dni w połączeniu z Top Coatem. Dzięki zawartości technologii Expert Gel , kolor będzie intensywny, a pokrycie równomierne. Dodatkowo bez blaknięcia i odpryskiwania. Co do długości utrzymania: post pisze 4 dni po aplikacji lakieru i póki co jest bardzo ok :)



Lakiery możecie kupić po rejestracji na stronie Ori-Team w cenie 11,92 zł. 

Dodatkowo, kupując 2 lakiery - TRZECI otrzymacie GRATIS! :) 





1 komentarz:

  1. Cześć, dodasz fotki pomalowanych paznokci kolorami Cappuccino i ruby rouge?
    albo prześlij na maila :)
    m_zabek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń