Master Curl - Podkręcający tusz do rzęs

Pierwsza recenzja! :) Wow... mam nadzieję, że Wam się spodoba. W Katalogu 13  na pierwszej stronie możemy znaleźć nowość - tusz, która ma pogrubić i podkręcić nasze rzęsy BEZ ZALOTKI!

Co mówi producent:



Pragniesz osiągnąć efekt uwodzicielskich oczu dzięki fantazyjnie podkręconym rzęsom? Nie musisz dłużej czekać! Technologia Curl Protect z formułą wygładzającą rzęsy podtrzymuje efekt podkręcenia nawet do 14 godzin, podczas gdy wyjątkowa szczoteczka w kształcie łuku doskonale rozdziela i wydłuża każdą z rzęs. 8 ml



Moje odczucia: 

Jestem nim zachwycona!


W ciągu dnia tusz nie kruszy się, anie nie osypuje. Zależało mi na tym, aby rzeczywiście podkręcał rzęsy, tak abym nie musiała używać zalotki (niepotrzebne maltretowanie rzęs). Do tej pory zawsze używałam WonderLash, ale chyba zdradzę go na rzecz MasterCurl. Już po pierwsze aplikacji rzęsy były grubsze i rzeczywiście podkręcone. Zobaczcie same jak się prezentuje:
Składniki aktywne:

- Woski roślinne (z ryżu, słonecznika, akacji)
- Wosk pszczeli
- Wyciąg z ziaren Coffea Robusta (oleożywica)


Cena:

Cena katalogowa 19,90 zł
Po rejestracji na www.ori-team.pl - 15,31 zł 






Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie
















1 komentarz:

  1. Faktycznie świetnie się prezentuje:) Ja też mam swoją mascarę z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń