Puder w perełkach Giordani Gold

hej :) Tym razem postanowiłam pokazać Wam kosmetyk, który zapewne każda dobrze zna :) Nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez pudru w perełkach.

Puder w Perełkach to kosmetyk z ekskluzywnej serii Oriflame - Giordani Gold.

Co mówi producent: 

 

 

Puder w perełkach 

Zakręć pędzlem wśród perełek i omieć nim twarz, aby nadać cerze naturalny blask i aksamitny wygląd. Puder wzbogacony miką i krzemionką optycznie redukuje niedoskonałości i fantastycznie rozświetla twarz. 25 g






Moja recenzja:

Pudru w perełkach od Oriflame używam od bardzo dawna. Produkt jest MEGA wydajny, ponieważ wystarczy Wam na 2 lata (jeżeli oczywiście, wasze kuleczki nie skończą w umywalce :) ). Intensywność produktu jest bardzo łatwa w dozowaniu, jak i pigmentacja jest na dobrym poziomie. W chwili obecnej możemy wybierać spośród 3 kolorów :



 

 Opakowanie

Opakowanie produktu jest bardzo gustowne i eleganckie. Dzięki lusterku, które mamy w środku poprawki makijażu w ciągu dnia nie stanowią problemów. W opakowaniu mamy 25g produktu, lecz uważajcie przy aplikacji - te kuleczki naprawdę lubią latać po łazience. 



Warto także, zwrócić uwagę, że Perełki otrzymały niemałe wyróżnienie.  
Kosmetyk Wszechczasów wg wizaz.pl ! 


Cena:

Jeżeli chodzi o cenę produktu, bywa ona różna. Cena standardowa to 79,00 zł, natomiast w promocji możemy je mieć już za 44,90 zł u konsultantki. Cena po rejestracji na www.ori-team.pl wynosi 38,38 zł. Uważam, że cena jest rewelacyjna jak na produkt, którego będziemy używały około 2 lat :) !


Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie




3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś, ale faktycznie trochę krócej, bo co chwilę któraś kuleczka lądowała w umywalce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i rozświetlające i brązujące:)Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki i jestem z niego bardzo zadowolona:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:) http://fajne-konkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń