Pomadka Very Me Lipmania

Ostatnio zwróciłam uwagę na pomadki z serii VeryMe. Jest to typowa seria dla nastolatek - produkty w niskich cenach, więc sądziłam, że i jakość nie będzie powalająca. Jakie było moje zdziwienie, gdy w moje ręce wpadła przypadkiem pomadka Limpania.

Co mówi producent: 


Pomadka Very Me Lipmania

Zaszalej z kolorem! Pomadka w 10 intensywnych, połyskujących odcieniach powinna na stałe zagościć w Twojej kosmetyczce. Pomysłowe opakowanie przypadnie do gustu każdej łowczyni trendów! 4 g




Moje odczucia: 


Mam swoje ulubione pomadki, których praktycznie nigdy nie zmieniam (są sprawdzone, kolor idealnie dobrany). Pomadka Lipmania zaskoczyła mnie jakością. Produkt w cenie promocyjnej kosztuje około 9 zł, a jest bardzo trwała i niezwykle nawilżająca. Opakowanie jednym się podoba, innym nie - mi akurat niekoniecznie. Takie trochę "tanie". Pomadka jest bardzo kremowa, utrzymuje się w miarę długo, ale picia czy jedzenia nie przetrwała. Plusem jest paleta kolorów - mamy, aż 10 do wyboru





Aby móc kupować kosmetyki Oriflame nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame taniej o 23% niż w katalogu rejestrując się w e-sklepie Oriflame. Zarejestrować można się na stronie



2 komentarze: